HEJ JAG LEVER FORTFARANDE

2012-10-05 @ 22:59:20
 
Jag har ju varit lite *harkel* dålig på att blogga på sistonde, men för att göra mina söta klasskompisar lite gladare så gör jag ett inlägg till er.

Efter sommaren tagit slut har livet mest bara rullat på med skola, ridning, konfirmation och vara beroende av One Direction. Vissa veckor var något svårare än andra och jag känner att mitt huvud är så fullt att varje gång jag lägger in något nytt på minnet åker något annat ut. 
 
 Jag kan tyvärr inte säga när nästa inlägg kommer, det bros på hur mycket ni tjatar och hur mycket tid jag har. Men ni får ha det så bra med allt så länge!
 
Glöm inte bort att följa mig på twitter! - MatildaTaegt

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tjatar!

2012-10-08 @ 09:42:58
URL: http://www.alicemariatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0