Födelsedag

2013-04-16 @ 22:38:35
Bilden är tagen av Hilma.
 
Hipp hipp hurra!
Idag blir jag 15 år, vilket betyder att jag får cykla utan hjälm lagligt. WIHO, som jag har längtat!
Skämt åsido, så har jag haft en bra födelsedag. Jag älskar att vara inne på facebook dagen då jag fyller år för då känner jag mig så omtyckt, hahaha. Jag bugar och bockar för alla gratulationer och *harkel* fina *harkel* bilder ni lagt upp på mig. 
Snart är det bara en timme kvar av min födelsedag. Lite hemskt är det ändå, att det sedan kommer vara ett helt år tills jag får fylla år nästa gång! Men jag har ju förhoppningsvis tiotals födelsedagar kvar att fira. Jag hoppas bara att ni orkar stå ut med mig så länge.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS IGEN MT! :D

2013-04-17 @ 08:32:43
URL: http://xxhannaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0