Idag, imorgon

2013-04-06 @ 22:14:25
Haha, bilden är ganska söt ändå. Från en klubbhoppning i höstas med Chandlier när jag kom trea!      

Tjena mittbena!
Idag har jag faktiskt gjort ganska mycket. På morgonen var jag iväg på en konfaträff borta i Arabystallet. Min konfirmation kombinerar konfirmationsundervisning med ridning så jag fick rida idag på en av Arabystallets hästar. Han hette Tin-Tin och ärligt talat var jag lite rädd för att jag skulle trilla av och bryta nacken i början. Förra gången ramlade nämligen en tjej i min konfirmationsgrupp av honom för att han bockade jättehögt, och det var inte direkt första gången han gjorde det. Men allt gick bra och jag trillade inte av! Han var faktiskt superkul att rida trots att han småbockade ibland.
Senare tvingade jag ner mamma till Grand Samarkand och till Lager 157. Jag hittade faktiskt en hel del! Speciellt nöjd är jag med en väska jag köpte på Bik Bok. Jag tror det var märket Westhill Redbird. Supersnygg och väldigt praktisk var den i alla fall och den passar perfekt till övernattningar! Vi får se om jag hinner ladda upp lite bilder på fynden imorgon.
 
Imorgon taggar vi klubbhoppning med hästarna Chandlier (bild ovan) och Pontjak! Jag ska hoppa 90 cm för första gången så jag borde kanske vara lite nervös, men det är inget jag är än i alla fall. Med stora hästen Pontjak hoppar vi över 90 cm som en dans! Mitt mål är att komma runt felfritt båda rundorna, men det kan bara morgondagen bevisa.
 
Ha det bra, vi hörs 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0